Neste palkittiin sosiaalisen median kampanjastaan European Excellence Awardsissa
Nesteen turvallisuusaiheinen kampanja Don’t Snap and Drive voitti kultaa Euroopan parhaita PR- ja viestintäalan töitä palkinneessa European Excellence Awardsissa.
Nesteen kampanjalla kiinnitettiin erityisesti nuorten huomio tieturvallisuuteen ja kännykän käytön vaarallisuudesta ajon aikana. Euroopan parhaita PR- ja viestintäalan töitä palkinneessa European Excellence Awardsiin osallistui yli 1 600 työtä.
Kampanjassa Don’t Snap and Drive valikoidut Snapchat -tähdet osoittivat dramaattisella tavalla, miten kännykän käyttö ajon aikana lisää onnettomuusriskiä. Kampanja keräsi yhteensä 42 000 katselukertaa Snapchatissa.
European Excellence Awards-tilaisuus pidettiin Berliinissä 8.12.2016. Neste toteutti kampanjan sosiaalisen median asiantuntijatoimisto Kurion kanssa.
Don’t Snap and Drive-kampanja (Vimeo)