Hyppää sisältöön

Neste palkittiin sosiaalisen median kampanjastaan European Excellence Awardsissa

Nesteen turvallisuusaiheinen kampanja Don’t Snap and Drive voitti kultaa Euroopan parhaita PR- ja viestintäalan töitä palkinneessa European Excellence Awardsissa.

Nesteen kampanjalla kiinnitettiin erityisesti nuorten huomio tieturvallisuuteen ja kännykän käytön vaarallisuudesta ajon aikana. Euroopan parhaita PR- ja viestintäalan töitä palkinneessa European Excellence Awardsiin osallistui yli 1 600 työtä.

Kampanjassa Don’t Snap and Drive valikoidut Snapchat -tähdet osoittivat  dramaattisella tavalla, miten kännykän käyttö ajon aikana lisää onnettomuusriskiä.  Kampanja keräsi yhteensä 42 000 katselukertaa Snapchatissa. 

European Excellence Awards-tilaisuus pidettiin Berliinissä 8.12.2016. Neste toteutti kampanjan sosiaalisen median asiantuntijatoimisto Kurion kanssa. 

Don’t Snap and Drive-kampanja (Vimeo) 

Neste 

Kurio