Nuorille enemmän laadukkaita kesätöitä
Kesätöiden kautta nuoret luovat ensimmäiset konkreettiset käsityksensä työelämästä, eri aloista ja ammateista. Taloudellisen tiedotustoimisto TATin ja T-Median Vastuullinen kesäduuni 2015 -kampanja on saanut taakseen jo yli 100 työnantajaa, jotka haluavat tarjota nuorille enemmän laadukkaita kesätöitä ja ovat sitoutuneet hyvän kesätyön periaatteisiin.
Vastuullinen kesäduuni -kampanjan tavoitteena on pitkäjänteisesti kehittää suomalaista kesätyökulttuuria ja sitä kautta koko työelämää.
– Kesätöiden kautta työnantajalla on mahdollisuus kantaa vastuunsa nuorista ja vaikuttaa samalla käsityksiin itsestään vastuullisena toimijana, sanoo Vastuullinen kesäduuni 2015 -kampanjan projektijohtaja Päivi Salminen-Kultanen.
Lue T-Median tiedote Vastuullinen kesäduuni-kampanjasta täällä.